Skoči na glavno vsebino

V Idrijo se vrnemo med 16. in 16.30.

Večerni kviz (sreda)

Po večerji smo se zbrali vsi učenci iz Idrije in Trbovelj. Imeli smo družabni večer. Morali bi se premešati med šolami, ampak se učenci nismo hoteli premešati in smo tekmovali ločeno. V kvizu so bila zapletena vprašanja pri katerih je bilo treba uporabljati logiko. Na koncu so razglasili rezultate in na žalost so zmagale Trbovlje.

Gašper Gantar, Jan Jereb, Peter Svetličič 7.c

Zjutraj, ko smo se zbudili smo se pripravili na jutranjo gimnastiko. Vodil jo je učitelj Miro. Po gimnastiki smo se odpravili na zajtrk. Zajtrk je bil okusen. Po zajtrku smo odšli v sobe in se pripravili na pohod. Pohod je bil dolg skoraj 12 km. Ustavili smo se pri domačiji »Pri Merklnu«. Tam smo se najedli okusnih sendvičev. Nato smo se odpravili v naš dom Kosobrin. Ko smo prišli nazaj smo imeli še 40 minut do kosila. Na pohodu sva bila malo »zmatrana« in zelo je pihalo. Popoldne smo se odpravili v muzej. V muzeju smo si ogledali hišo, črno kuhinjo, … Ogled mi je bil všeč zaradi starih stvari. Zvečer bomo imeli družabni večer. Predstavljale se bodo sobe.

Gašper Rupnik in Jakob Mažgon, 7.c

DSCN4447DSCN4450DSCN4452DSCN4457DSCN4466DSCN4471DSCN4479DSCN4480DSCN4481DSCN4520DSCN4522